Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs

Novi Sad
26.08.2020.
11:29 > 12:06
Sedište tajne službe u Novom Sadu od nedavno ima novi sjaj, pa tako građani, turisti i drugi posetioci grada mogu jasno da vide gde se nalazi ogranak Bezbednosno-informativne agencije (BIA) u vojvođanskoj prestonici.
  • Milan

    10.05.2022 22:35
    SDB
    Da je sreće svi bi poštovali instituciju BIA i ljude koji rade u njoj.
    Na žalost nije tako.
    Ali to su posledice dugogodišnjeg angažovanja tih ljudi za političko delovavanje i rad protiv opozicije,umesto za očuvanje države i poretka u njoj.
    Kada BIA bude u stanju da uhapsi svakog političara bez pitanja vladtodržaca onda će se i poverenje naroda okrenuti u njihovi korist i navesti sve ljude da budu kao englezi u idnosu na svoju službu.
  • Goca

    22.11.2020 23:01
    Ja sam odusevljena
    Konacno se renovirala moja najdraza zgrada u NS.
    Izuzetno mi je drago - jako je lepa.
    Srecna sam i moj tata bi bio srecan da moze da je vidi krajickom oka!
    ❤️❤️❤️
  • Šizofrena od Ognjena

    31.08.2020 11:27
    Kakve veze ima izgled zgrade
    Rastužuje me što se većina površno bavi spoljašnošću, zgrada treba da izgleda uređeno. Greška - kobna - je nesprovođenje lustracije i ono svetlosnobrzinsko otvaranje dosijea i ponovno zatvaranje. Za to smo svi krivi, trebalo je insistirati. Dakle, veliko spremanje.
  • Tesa

    29.08.2020 22:06
    @/
    Meni lici na mafijaski svinjac u kome sluzbe vode glavnu rec dilovanja droge, prebijanja, paljenja automobila kuca,...
  • /

    29.08.2020 14:26
    /
    @Stanoje
    da li ti posle 20g ovo lici na rezultat cie ili kgba?

    imas li u srbiji vise rusa ili amera?
  • NV

    29.08.2020 07:16
    A kad ce zgrada I prostirije gradskog SUP-a biti renovirani?Basin se da udjem u salter salu koliko je skrnava I prljava!!!
  • Sloba53

    29.08.2020 06:47
    A šta misliš?
    Izgleda da ne živimo u istoj državi ! Uloga BIA u ubistvu Đinđića nikakva , osim što su ga ubile crvene beretke po čijem naređenju ? Tačno , jedan deo radi očito zaCIA , s veći deo za Ruse , što kod nas nije izdaja , probaj da se zaposliš u bezbednosti NIS ! Ko je ubio Ćuruviju , Stambolića ... za Olivera će se valda jednom ssznati , ko je angažovao Arkana , pokušao da ubije Vuka ? Da ne pričamo o privilegijama kod podele najboljih deonica...
  • rodoz

    29.08.2020 01:28
    @milos
    Jeste ura i zivela , isto ste tako i na Kosovu bili jaki i ponosni na svoju drzavu , a onda kasnije i sam znas kako je bilo , zato smanji dozivljaj.
  • Misa

    29.08.2020 00:06
    @@Sloba53
    1. Zašto nikada jedino kod nas nisu otvoreni dosijei ,
    - Ne bi imao za koga da glasaš. (Kako da ne, to je jedna od manipulacija opravdavanja trenutnog stanja. Ima ljudi vec ovi sto su bili deo tih sluzbi cuvaj svoju moc po cenu zivota)
    2. kakva je uloga bila u ratovima i sa crvenim beretkama,
    - Crvene beretke (JSO) jesu bile deo resora - to i nije neka tajna, niti je ikad bila. (odred za ubijanje ne istomisljenika - pogotovo Knindze koji su dovodjeni u Srbiju da brutalno ubijaju po nalogu DB-a),... cak su imali i jednu vilu na Dedinju kao bazu za planiranje i organizovanje ubistava
    3 kakva je uloga bila u ubistvu Đinđića,
    - Nikakva. (Kako znas? Nisam bas siguran, pogotovo sto je tada u sluzbi bilo mnogo kadrova iz doba Stanisica koji nisu smenjenjni)
    4. imaju li veze sa ubistvom Olivera,
    - Ne. (Kako znas? Ni za ovo nisam bas siguran, jer i dalje imamo ljude u sluzbi koji bi rado koristili Stanisiceve metode likvidacija i ucutkivanja)
    5. šta sada rade i ko im izdaje naređenja,
    - Bivši "sarardnici" i operativci - političari za koje narod glasa. (Slazem se SRS, Canak, Draskovic... su klasicni primeri udbaskih stranaka i saradnika)
    6. verovatno onaj ko nema nikakve ingerencije nad njima,
    - Pitaj ove pod 5. za koje glasaš - mesto "saradnika" sad su "kontrolori".
    7. gde je demokratska kontrola ove službe i gde su izveštaji,
    - Kao pod 6. (Nema kontrole niti je ikada bilo, sve zemlje koje su resetovale totalno sluzbe sada su uredjene zemlje).
  • Stanoje

    28.08.2020 21:57
    @A šta misliš?

    Slažem se sa vama, uvek je naša obaveštajna služba bila produžena ruka CIA, ali naša politika to nikada nije znala da iskoristi u našu korist, nego u korist pojedinaca iz vrha države.
  • @Sloba53

    28.08.2020 20:07
    A šta misliš?
    1. Zašto nikada jedino kod nas nisu otvoreni dosijei ,
    - Ne bi imao za koga da glasaš.
    2. kakva je uloga bila u ratovima i sa crvenim beretkama,
    - Crvene beretke (JSO) jesu bile deo resora - to i nije neka tajna, niti je ikad bila.
    3 kakva je uloga bila u ubistvu Đinđića,
    - Nikakva.
    4. imaju li veze sa ubistvom Olivera,
    - Ne.
    5. šta sada rade i ko im izdaje naređenja,
    - Bivši "sarardnici" i operativci - političari za koje narod glasa.
    6. verovatno onaj ko nema nikakve ingerencije nad njima,
    - Pitaj ove pod 5. za koje glasaš - mesto "saradnika" sad su "kontrolori".
    7. gde je demokratska kontrola ove službe i gde su izveštaji,
    - Kao pod 6.
    8. kakva je veza sa ruskom službom itd
    - Nikakva.
    SDB je bila "izbušena" od strane CIA, a i sad im je "bratska služba". Još od Slobe i Stanišića...

    Što se tiče Rusa, njihov GRU je više orijentisan na bivši KOS - znaju da u BIA i među političarima nemaju šta da traže - pošto se već zna za koga rade...
  • Dragoslav

    28.08.2020 13:06
    @Sloba53
    To neces docekati, nazalost. Zato se i koprcamo svi u ovom mulju i brlogu od drzave. Drugi narodi koji su izasli iz komunizma su sve sluzbe protresli, kako dosijee tako i pripadnike sluzbe iz doba komunizma. Mi to necemo uraditi jer smo narod koji ne zeli sebi dobro u buducnosti.
  • Dragan

    28.08.2020 06:04
    Tt
    Narod će ih iseliti,njih izbaciti na ulicu a sve podatke isto tako izbaciti na ulicu.U Rusiji kad su izbacili arhivu KGBa otkriveno da je SSSR naoružavao aNemačku tk Treći rajh do napada na SSSR.BIA jevodavno ruska agentura.A ono tajna služba u centru gradada ha,ha,ha.Pa svako iz susedstva može davsnima ko ulazi u tu zgradu.U Novoj Srbiji to će biti škola.
  • Sloba53

    28.08.2020 04:39
    Zašto nikada jedino kod nas nisu otvoreni dosijei , kakva je uloga bila u ratovima i sa crvenim beretkama , kakva je uloga bila u ubistvu Đinđića , imaju li veze sa ubistvom Olivera , šta sada rade i ko im izdaje naređenja , verovatno onaj ko nema nikakve ingerencije nad njima , gde je demokratska kontrola ove službe i gde su izveštaji , kakva je veza sa ruskom službom itd. Sve je to mnogo važnije od farbanja zgrade.
  • Лиманац

    28.08.2020 01:23
    Одлично сређено, и БИА и Србијагас, камо среће да се старији објекти по граду овако лепо среде и приведу намени а не да се граде нове пословне зграде а старе да зврје празне.
  • Штрандуша

    27.08.2020 23:48
    Talac @ Ахххххааааххххххххааааааааааххххххххааааахх.....
  • Talac

    27.08.2020 22:41
    A ne daj boze da okace i zastavu Vojvodine, na cijoj teritoriji zive, rade i koja ih hrani.
  • B

    27.08.2020 18:15
    Slazem se
    Dobro su bar malo para koje su izneli na egzoticne lokacije odvojili da srede svoj zivotni i radni prostor.
    Inadzije i profesionalne Srbe bih da podsetim koliko je para pokrala UDB, SDB, BIA, tj. lokalna podruznica KGB, da ne kazem NKVD. To su vase pare i zato nemoj da cujem da se neko zali na uslove zivota u Srbiji. O pobijenim ljudima, proizvodnji opojnih droga, poslovima s oruzjem i ratnim zlocinima da i ne govorimo.
    Srbija i BIA zasluzuju jedno drugo!
  • @Штрандуша

    27.08.2020 17:03
    Teško je
    Pokušali ste da razumete.
    Avaj, ništa od toga, ali evo najjednostavnije što može:
    Mi nećemo više sa srbijom, zadržite je slobodno.
    Mi nećemo više da nam međedi gazduju po AP.
    Mi nećemo ništa više ni sa vama ni sa ljigašima ni sa troprstim bićima.

    Ko spominje "narod" apsolutno ne poznaje Vojvodinu pa je bolje da se ne petlja.
    Predugo smo trpeli, i sad nam je dosta.

    Nezavisnost!
  • Штрандуша

    27.08.2020 15:45
    Fon Dejan @ Неприкривени нацизам. Али, корак по корак ствари долазе на своје. Никада такви неће имати право на Србију. Далеко су, предалеко и 1941. и 2000.
  • @Jole

    27.08.2020 13:44
    Ne moras biti opsednut spijunima i Cvorovicima da bi znao sta je gde u gradu (i ako si "dodjos" a tek domorodac).

    Ali ok, ima ljudi ne znaju gde im je najbliza pekara i market (o komsiluku da ne pricam), zive u nekom svom svetu
  • Podbarac

    27.08.2020 12:26
    @Pićuka
    "Ja, kao običan građanin, nestranački, osećao sam se sigurno jedino za vremr Tita."

    Nisi jedini - šta više svi "občni" iz cele bivše Jugoslavije to mogu da potvrde.

    Znaš za onu kletvu: "Dabogda imao, pa nemao"? Sad kad pričam o tome "kako je bilo", deca mi ne veruju, a obaška i ja sam počinjem da se pitam da li sam to samo sanjao.

    Zato više i ne pričam, da ih ne zbunjujem. Tolko.

    PS.
    Stalno bi da nešto kao pitam:
    Znam jednog Pićuku sa Riblje pijace, ima tome iha-haj, sad bi trebaolo da ima tu negde oko 50 godina, otprilike - možda i koju više. Ako si to ti - živ mi bio komšija, sreće, zdravlja i svako dobro!
  • Stanoje

    27.08.2020 11:19
    Obaveštajnoj službi sam zahvalan što su zaustavili Kačavendu o pohodu da postane Patrijarh. Zamislite da se to nije desilo pa da nam je jedan osumnjičenih za pedofiliju postao Patrijarh, to bi bila katastrofa za Srpski narod i našu veru.
  • Tata Ikun

    27.08.2020 09:57
    Svašta pročitah
    Zamlaćivanje bezveznim stvarima, možeš misliti renovirali zgradu.
    Uostalom, ko se plaši BIA sigorno nema mirnu savest. Svaka garnitura vlasti koristi njene resurse koliko god može, šta mislite da je Tadić ili Milošević nisu držali u rukama? Taj nesrećni Gašić bolj da je Vučićev čovek, kakav god da je, nego da kao Stanišić radi godinama u korist CIA, uglavnom sve na nesreću našeg naroda u Bosni i Hrvatskoj.
    Dok je ovo Srbija treba da bude srpski grb na državnim zgradama... Kad bude Rusija biće ruski grb.

    @Dejan - Koji protektorat o čemu govoriš, koliki narod su pobili ovde a sada treba da im budemo protektorat? Nikad. Ko želi može i da se iseli kod njih, nije zabranjeno.
    @Veki**** NAP - NAftagas Promet.
  • Misha

    27.08.2020 08:40
    Policijska država.
  • Aleksandar

    27.08.2020 07:26
    A zasto ne bi pisalo?
    I u Americi postoji CIA, ima svoje sediste i zna se sta je i gde je. Svaka drzava ima ovakve institucije. I u Beogradu postoji BIA, sa sve slovima i znakom. Pa sto ne bi? Tajne su unutra, a spolja svako zna da je ta zgrada tu. Mislim da preterujete sa komentarima. Bar su zgradu sredili i svakako je lepsa nego pre, a takve institucije moraju da postoje, svidelo se to nama ili ne.
  • Celo selo voli belo

    27.08.2020 00:30
    Lepo sto je simbolicno obojena u belo
  • Jole

    27.08.2020 00:11
    Evo ja, na primer
    nisam znao da je BIA u toj zgradi, a živeo sam na 200 metara od te zgrade dobar deo života, a sada na 200 metara ali u suprotnom pravcu. Nisu svi opsednuti špijunima i nisu svi Čvorovići.
  • Gogo

    26.08.2020 21:45
    A unutra kao jedna velika familija.
    Sve rodbina.
  • Sima

    26.08.2020 21:36
    S promenom fasade, osećam se još nesigurnije, nebezbednije, nespokojnije i ugroženije od strane države. Vrlo je neprijatno i tužno biti vezan državljanstvom ove zemlje.
  • @kineski led kiceraj

    26.08.2020 21:35
    Srbijagas je tu imao 1/2 zgrade jos od 2005
    ali je nikada nisu koristili
    kako su dobili drugu polovinu to ne znam
    NIS ne moze da kupi JP nito da preuzme JP bas zsto sto je JP malo valja procitati Zakon o privrednim drustvima i Zakon o javnim preduzecima pre lupetanja.
  • Veki****

    26.08.2020 21:31
    Prvo, svi Novosadjani su i do sada znali sta je u toj zgradi. Zgrada je jos prosle godine pocela da se renovira, sklele su dugo stajale i metalna ograda, tako da nije samo okrecena, a zastave su se vijorile iznad ulaza i pre, pa ko nije znao sta je tu mogao je procitati na svetlo plavoj zastavi. Ja se slikala svake godine, ali ne zbog zgrade, vec zbog drveta divlje sljive koja tu prva procveta u prolece i niko me nikada nije upozorio zbog toga. A zgrada pored nije bio Naftagas, nego NAP. A za vreme bombardovanja smo se svi koji u blizini stanujemo plasili da nece bombardovati te zgrade, tako da svi smo znali sta predstavljaju te zgrade!!!!*
  • Cvorovic III od Luga

    26.08.2020 19:36
    ne bi se znalo gde im je sediste ?
    Pa zgrada Mi16 na Temzi Vauxhall je jedna od atrakcija , FBI u Vasingtonu je uz zgradu General Electric-a u centeu WDC-a ... tako da ovi nasi nisu bas taj nivo ali da se kriju gde rade nema potrebe... zna se ko od njih treba da se krije
  • kineski LED kiceraj

    26.08.2020 19:22
    Nisam znao da ima nekog u Novom Sadu ko ne zna da je tu BiA...

    Nego, mnogo zanimljivija je zgrada pored - da li je to Srbijagas kupio zgradu koja je prodata u paketu s NISom ili je NIS preuzeo Srbijagas pa im dao zgradu ili?
  • Cornholio

    26.08.2020 19:17
    /?
    Ova zgrada je glavna filijala za alternativne i egzotične poljoprivredne proizvode u Vojvodini a i šire.Red je da se konačno malo sredi i dotera,da ne bude ruglo na Bulevaru,ipak je Novi Sad leglo kulture...
  • Pićuka

    26.08.2020 18:18
    Ja, kao običan građanin, nestranački, osećao sam se sigurno jedino za vremr Tita.
  • МилеНС

    26.08.2020 17:50
    Брже, јаче, боље
    Мене само занима да ли је керамичар Бата лепио плочице унутра?
  • NSBosanac

    26.08.2020 17:34
    @Dejan Servusi
    Bilo bi najbolje da Vojvođani kulturom pripitome Bosance, umesto što ovim komentarom pokazujete kulturrasizam tipičan za prostore nekadašnje AU. Priliv velikog broja stanovništva doneo je svežu krv ovom prostoru i to je veoma dobro. Ja sam se asimilovao na ovom prostoru, ako se to tako uopšte može reći.
    Trebamo prestati da kukamo za Jugoslavijom i okrenemo se Srbiji. Ja volim svaki kraj naše zemlje. Možemo biti Vojvođani, Bosanci, Šumadinci, Kosovci, ali budimo integralni Srbi.
  • Marko

    26.08.2020 17:31
    Od kada rade? Interesuje me posto je kvadrat placica prve klase?
  • Stojan

    26.08.2020 17:21
    Stojan
    Nema ništa bez stare,dobre DB-bezbednosti ovo je obična farsa za plašljive građane.
  • Piško

    26.08.2020 16:58
    ...
    Da rade svoj posao kako treba, ne bi se ni znalo gde im je sedište.
  • Danilo

    26.08.2020 16:33
    Hvala Bogu!
    Vreme je bilo vec,stvarno je zgrada bila ruglo.Sad je kulturno i reprezentativno.Sta se cudite,tu je sluzba od kada ja znam za sebe a imama 42 godine i kamere su uvek bile na ulazu.Pa nije to pekara nego bezbednosna sluzba.
  • Bela

    26.08.2020 15:54
    Neko vas posmatra !
    Posle ove vesti se jos manje osecam sigurnim .
    Ko me to posmatra cim izadjem iz dvorista i cemu prica o Obezbedjenju ?
    A kada ti ukradu bicikl ispred kuce, nikom nista , a sve je pokriveno kamerama ?
    Ko ovde koga j... ? Uzas !
  • Sosa

    26.08.2020 15:54
    @Lala

    Da, upravo TI.
  • Stanoje

    26.08.2020 15:50
    @Dejan26.08.2020 • 13:43
    Servusi

    To bi bilo najbolje da sve ide pod kontrolu Nemačke i Austrije a BIA da skuplja informacihe o korupciji i kriminalu. A onda pravosudni organi da rade svoj posao i u roku godinu dana ljudi bi počeli normalno da žive i rade. Ali ova kombinacije neodgovara onoj manjini koja drži sve konce u svojim rukama i sve gradi za njihovu decu.
  • Njujork

    26.08.2020 15:46
    Grupa TNT
  • Krindžer

    26.08.2020 15:46
    I treba. Moja iskrena podrška. Neka još obrati pažnju na one sa,, V,, nalepnicama što furaju gradom
  • Janko

    26.08.2020 15:39
    Srpska Napredna Salamura
    Najvaznije je da BIA NE posmatra Radikalske dzepove.
  • /

    26.08.2020 15:15
    /
    bia drzi ns za m..a i samo stiska
  • Rade

    26.08.2020 15:15
    @комша
    S'obzirom da cerka Zeljka Joksimovica radi u BIA a da je sef keramicar, s'obzirom na njenu proslost sa Jovicom Stanisicem, DB odredom smrti (klan Amerika, JSO,...), s'obzirom na ubistva Curuvija, Stambolic, ibarska magistrala, s'obzirom da je Arkan, Asanin, Giska,... i ostali kriminalci su bili clanovi sluzbe.... Sta reci na sve to? Kakvu buducnost Srbija ima kada ima sluzbu sa takvom prosloscu?
  • G pen

    26.08.2020 14:53
    Mi imamo jedinu db koja radi protiv svoje drzave. Vec duze vreme.
  • duki

    26.08.2020 14:39
    aj sad patrijote iz debea i nisa...jurisssss...Drukatori ajd ured....
  • marko

    26.08.2020 14:14
    zato po celom gradu niču huawei kamere na raskrsnicama
  • Miloš

    26.08.2020 14:00
    sve vam smeta
    Grb, Zastava, Srbija! Ovo je Srbija, Živela Srbija!
  • Berbakov

    26.08.2020 13:57
    Dzaba ste krechili. Ako kosovu daju autonomiju ista sledi I Vojvodini, tako da ce se brzo oni seliti za srboju
  • комша

    26.08.2020 13:44
    Због чега је ово вест? Јел неком у САД смета зграда FBI или зграда CIA-e које су још јаче брендиране?
  • Dejan

    26.08.2020 13:43
    Servusi
    Kamo Srece da je ispraznimo jednoga dana pa da pocnemo da zivimo,ovako su se tek u uselili u renovirano !!! Vojvodina treba da postane Nemacko-Austrijski protektorat,da se uvede Euro kao banknota, da se sluzbe i kancelarije tipa ovih isele juzno od Dunava,da se kompletan brcko planinski kriminal izbaci iz NS ali svega toga se boji nadosla neo naseobina koja se direkno boji bas tih poteza, strepe za svoj ratni plen i opran novac kroz nekretninu, da je dobre volje u NS bi napravio rad-rad i mir za manje od godinu dana!
  • Prolaznik

    26.08.2020 13:25
    Mile Dodik
    I u Banja Luci stoje zastave federacije, pa šta? Republika Srpska je isto deo BiH,kao što je Vojvodina deo Srbije..samo ne znam zašto nisi tamo ostao, nego si došao ovde da pametuješ..
  • DonJuan

    26.08.2020 13:20
    Naprednjacka grand parada BIA 21. veka.
  • djoko

    26.08.2020 13:15
    bagra
    Gomila podobnika i podguznih muva, dovoljno kad ujutru ili preko dana vidite fizionomiju tih ljudi, kakve face izlaze i ulaze u taj objekat, a ta ekipa nas spijunira i prisluskuje sve odreda i daje podatke gospodi sa vlasti i strancima verovatno, jezivo...
  • mile dodik

    26.08.2020 13:06
    Kanda ce ove dve zgrade iskompleksiranim autonomasima, ozbiljno da bodu oci. Na obe stoji Srbija i nesto.
  • Lala

    26.08.2020 13:03
    Zašto su zgrade Srbijagasa i B.I.A. okrečene istom bojom u isto vreme? Da li je tu neko nekome bio sponzor?
  • Qwetr

    26.08.2020 13:01
    .
    dokaz da se i i stare gradjevine mogu renovirati i udahnugti im novi zivot a ne samo, kopaj, rusi i razaraj, i obavezno pravi gadnije. zamislite kako bi izgledao grad kad bi se vecina zgrada ovako obnovila.
  • Laloš

    26.08.2020 12:59
    Da li ..
    Hoće raditi i kermičarske poslove?
  • Gramzi - Bagins

    26.08.2020 12:54
    BIA vas posmatra, ua ua, BIA vas stalno gleda..
  • Stanoje

    26.08.2020 12:50
    Svakoj zemlji je potrebna dobra obaveštajna služba, verujem da ti ljudi daju sve od sebe da što bolje obavljaju svoj posao, ali činjenica je da naša politika od početka 90-ih donosi pogrešne odluke. I zato smo kao društvo i država ovde gde jesmo, u Evropi zadnja rupa na svirali.
  • Огњен

    26.08.2020 12:48
    ...
    Шизофрена цепања на крају текста
  • novosađanka

    26.08.2020 12:44
    BIA i ostale tajne centri moći su oslonac svake vlasti. Za njih uvek ima novca .
    Bratislav Gašić je Vučičev čovek od najvećeg poverenja nas gleda i uz Novog Sada.
  • g pen

    26.08.2020 12:16
    Ko to jos nije znao? Prve kamere jos pre koliko decenija su tu postavljene.
  • Pa dobro

    26.08.2020 12:12
    Mora neko da nas čuva od islamiskih kamikaza i manijaka.
    Verujmo da su dobri i da vole normalne građane pa čak i one koji malo kritikuju vlast - zapravo ne vlast već uspavanost ministarstava :)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna